Ordning och reda, storkovan på fredag

Nu syns det kanske inte alltför tydligt, med vissa förändringar blev det efter helgens städning och möblering.
  • Jag har tagit bort en fotölj och gjort en liten musikhörna med min elgitarr (som måste få ett stativ), förstärkaren och min cd-hylla, mattan är (vilket förmodligen inte syns) numera svart och inte vit.
  • Har länge funderat vad jag ska göra för att fylla ut min byrå nu när inte 12"-tvn står där, bestämde mig för att göra en liten idolhörna. Affischen från Ullevi fick äntligen komma upp på väggen och det ser inte så tomt ut längre.
  • Min vägg är tom nu, när luleå hockey-flaggan är nertagen. Ska nog sätta upp en serie tavlor där istället, eventuellt skriva ut mina egna bilder på fotopapper för att få det lite mer personligt.
Gynnsamt var det också, tjänade in ungefär 5000 kr på att städa, då jag fick några studiebidrag, lite andra pengar som jag inte skulle få innan det var klart, samt resan och biljetten till metaltown.  Men möblera-delen njöt jag faktiskt av, det är kul att inreda och hitta på för att få det snyggt i rummet. Det gäller bara att hitta orken till att städa för att allt ska bli bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0