Mina fötter gör ooont!

Gick och mötte Alma innan min sista lektion. Hon påstår att hon hann från busstationen till åhléns innan jag hann från kungsfågeln till hermelinsparken. Bullshit, I tell you. I så fall måste hon ha sprungit och det påstår hon att hon inte har. 
Sen fick den stackaren sitta och vänta utanför mitt klassrum i en heeel timme. Eller, jag bjöd in henne när det var ett tag kvar men hon satt hellre kvar där ute med Simon. Simon, ja. Han följde med oss in till stan sen, och vips så blev vi en hel massa folk. Satt på en bänk och vilade fötterna, sen dumpade Simon oss och resten av församlingen gick till en massa affärer. Jag orkade inte vara kvar så länge, då jag dels är på kasst humör och dels måste plugga matte. Men det var trevligt så länge det varade. Har väldigt ont i fötterna också, känns som att jag har gått på stan 14 timmar i högklackat. Så blir det när man ska envisas med att gå in nya skor hela tiden.

17586½ tankar virrar genom mitt huvud, vet inte vad jag ska ta mig till eller vart jag ska ta vägen. I'm on my own och så kommer det förbli ett tag, lär inte kunna lita på människor på väldigt länge!

Kommentarer
Postat av: alma

Jag lovar! jag gick, tror du verkligen att jag hade sprungit i skorna jag hade. no way dude!:O

2009-05-11 @ 22:57:22
URL: http://almatrefargad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0