Hur man fördriver tid på en ledig torsdag

  1. Jag ska stiga upp alldeles snart och göra en stor frukost, som tar lång tid. Säkert en timme med förberedelser och liknande. 
  2. Kanal 5 är min bästa vän fram tills dess att det blir nog varmt för att gå ut i solen.
  3. Mitt mål är att göra bikini-premiär idag. Alla är i skolan vilket innebär att ingen ser mig, det ska vara varmt och jag vill vara fräsch - så bikinin åker på. Sen kan det ju vara aningen kallt, men det löser jag då.
  4. Böcker baby, böcker. Smuts är halvläst och jag vill verkligen inte lämna den så. Flickan som läste med elden likaså.
  5. Jag tänker även göra en nyttig och bra middag inför träningen.
  6. Blir vädret dåligt går jag in och jobbar med historieprojektet.
  7. Allting avslutas med en fotbollsträning som förhoppningsvis går bättre än vad de andra i veckan har gått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0